Kuzeymen kuzu,uyku eğitimi verdim kızıma.ama bir görsen belli bir müddetten sora yarım saat demeden uyanmaya başladı, her seferinde emzirmekten gına gelmiştim.ama sora bir gün emzirmedim,uyandığında beşiğinden aldım kucağıma,öptüm sarıldım çok hafif böyle ikimizi salladım.sora bir baktım,kızım hemen geri uyudu.o günden sora uyanma sıklığı azaldı,uyku derinliği arttı.normalde cız sesine bile uyanırdı,bende çok yıpranmıştım yani o dönemler.ama şuan çok iyi çok şükür.yani biraz sevgi açlığından uyanıyorlarmış kuzu.bunu bir yerde de okumuştum hatta.biz nasıl onları gece uyurken özlüyoruz ve odasına gidip izliyoruz yada özlem duyuyoruz ya.işte onlarda gece bizi özleyip uyanıyorlar.