Kızlar 2 haftalık oğlum var ve doğdundan beri sürekli uyuyor ilk başta sarılıktan dedik ama geçti sarılığı şükür normalmi uyuması gözünü açıp bazen 5 dakka bakınıyor geri uykuya dalıyor mama yiyor gazınıda çoğunluk çıkarmıyor dün 24 saat deliksiz uyudu bazı günler etrafına bakıyor izliyor biraz ama hep uyuyor