Merhaba sevgili anneler 😊 2 gün önce sezeryan doğum yaptım ve şu an göğüslerim pert. Hem de öyle böyle değil ne kendim dokunabiliyorum ne çocuğu emzirebiliyorum. Lansinoh ve gümüş göğüs kapağı dışında acil çözüm olabilecek bir öneri verin Allah aşkına lütfen 🙏