Ebruseyda ah gitti saçlarımın yarısı. Artık banyo yapmak saç taramak bile istemiyorum dökülenleri görünce moralim çok bozuluyor. Evde hep tepemde toplu geziyorum, azcık açık bıraksam akıp gidiyo yerlere. Şunu yaptım iyi geldi diyen varsa yazsın da faydalanalım. Alttan yeni saçlar geliyo ama uzun saçlar cılız kaldı 😭