msraaa09 elo bnmkide tutmuyodu bu damağa yapışanları özellikşe hiç istemedi anne göğsüne benzeyen yuvarlak aldım başta onuda istemdi ucuna çok çok az şeker batırıp verdim öyle alıştı
Nilsmom Bizde 4.5 aylığız hala alışmadık 😄 Sadece aventin ikili emzikleri var onu tutuyor o da maksimum 3 dakika 🐣
Nurseli AliyeAsel sakın bal falan deneme biryaşından küçüklere asla önermiyorlar alerjik olduğu için içindeki bir maddeden dolayı araştır istersen canım benim bebekte 5 aylık denemediğim emzik kalmadı püü diyor atıyor alıştıramadım asla 🤦🏼♀️
Kuzeynep Bendede aynı dert 3 aylık kaç tane emzik denediysem almadı bende bekliyim burda belki bi çözüm vardır 😄
Nilsmomy Doğar doğmaz demediniz mi ? Sonradan alışmıyor diyorlar bu arada benim kızım aventin soothesini tuttu basta sadece simdi her emziği emiyor
Nurseli Nilsmomy Nilsmomy benim bebek yoğun bakımda kaldı orda emiyordu emzik biberon falan ama çıktıktan sonra kendi mememe zor alıştırdım sonra da ne emzik ne biberon almadı hiçbir şey
AliyeAsel Nurseli alışsalar iyi olur canım benimkide nerde olursa olsun hemen meme istiyor ben açana kadar basıyor çığlığı
Yakamoz 53 günlüğüz ne denediysem tutmadı. Emen bebekler çok emzik kabul etmezlermis diye duymustum doğruluk payını bilemem. Ama doktorum emmeyecekse emmiyorlar ne kadar denersen dene yine istemiyorsa almayacaktır demisti. Öyle de oldu😔