busracicek Hamak ve kundağı nası bıraktırıcam ya bunaldım artık park yataktada sürekli kendisini uyandırıyor. Neden beşiğinde yatamıyor kenidini uyandırıyor yatak yumuşak alakası var mıdır.?
busracicek Oykuaygun park yatagında da sallıorum uyuyo bigüzel sonra dönmeye çalışıo ağlamaya başlıyo
Oykuaygun busracicek hamak küçük ve bedenini sarıyor ama park yatak büyük ve kımıldıyor. Büyük ihtimalle bu yüzden çünkü oğlum da öyle
busracicek ayisigi 4.5 aylık. Yoo aslında yatagında da uyuyor ama yatakta kendini uyandırınca hamakta sardırıyor kendini
Oykuaygun busracicek henüz bebeğim 3.5 aylık hâla bazen kundak yapıyorum. Annemlerde çingen beşiği var ondan bayağı uyuyor 😪 gündüz uykusu 6 saat olacak kadar