günaydın kızlar malum evden çıkamıyoruz 😂 bebeğim 66 günlük oldu çıkamıyorum bi türlü dışarı sanırım evde kalmaya da alıştım doğum yapana kadar yürüyüşümu hep yaptım gebe kalmadan öncede 2014 ten beri düzenli yürüyüşümu egzersizimi ve plates yapardım şuan egzersiz ve plates e başlamadım sezeryan doğum yaptım korkuyorum daha doktorumu da görmedim ama evde leslie ye başlıyorum hadi hep birlikte başlayalım günde kaç dk leslie yaptığımızı yazalım 💙