gulcemoms ben gebzede oturuyorum ama nizipliyim, annemlerdeydim nizipten yeni geldim. Kizim 2,5 yasinda, ne zman gitsem orda hava degisimi felan muhakkak hastalanir, yine hastalandi , tek gittigim doktor devlet hastanesindeki idris yildirim, cocuk doktoru.
Kadin doguma gelicek olursam, ben 20 gun once nizipe gittigimde ikinciye hamile oldugumu ogrendim tesadufen. ADN hastanesindeki iki kadin dogumcuyada gittim ikisindende cok memnun kaldim, birinin adi omer faruktu, digeri azerbaycanli bi doktor adi Rauldu. İkiside cok ama cok ilgili bi doktordu, gebzede olsalardi inanki devam ederdim onlarla kontrollere. 90 tl ucreti.
haa ucreti onemli degil dersen, cok ama cok meshur yillarin doktoru var , ADN de gorev yapio, Ali karabay adi. Muayenesi 250 tl. Nizip in yarisini o dogurtmustur herhalde. Baya basarili biri. O da digerleri gibi ilgili bi doktor. Sadece boyle meshur olmus biri. Hangisini istersen sec, umarim yardimci olmusumdur