Csknaz ah ah bende aynı dertten muzdaribim stres ve üzüntüye girdim olmayacak şeyler yüzünden zaten bi göğsündeki süt azdı öbürındeki ona göre iyiydi en azından bebegim daha iyi doğuyordu şimdi akşamları sürekli ağlıyor. Emmek istiyor 11 de uyuyor en son bende süt arttırmaya çalışıyorum en son trendyolda solgar brewear yeast getirttim burda çok duydum süt arttiriyormus onu kullaniyorum bakalim 2 gündür ins faydasını görürüm yoksa daha da strese gireceğim eminim insaallah suyumuz bolca olur sende bol bol emzir üzüm Kuru yemiş et tavuk irmik helvası bulgur pilavı bunlarda bi dene istersen canim