Buket45 Bebeğiniz kaç aylık??,süt sağan anneler… kaç dakikada kaç cc oluyor?? bebeğim 17 günlük,lansinoh çift pompalı ile sağıyorum,7 dk da ikisi toplam 20-30 cc oluyor sonra süt gelmiyor.yarım saate tutsam 1-2 cc süt geliyor ancak.sizde durumlar ne?
xnurcanx Buket45 bebegim sizinki kadarken tek memeden 200cc kadar cikiyordu 10dk da. Smdi 6 aylik eskisi gibi dolmadığı icin 30cc falan cikiyor. Bol bol sağın sütünüz artsın, sütünüzün cok olması gerekir bu dönem. Sonra bebek büyüdukce azaliyor ister istemez
Kaganalis Buket45 uzun sure sagmak yerine sik sik sagin. 2 saatte 1 gibi. Ben cok duzensiz sagmistim tazyik olmustu
bikerem Buket45 sagdiginiz sut miktarınin hicbir onemi yok ki eger emiyorsa bebek. Benim makina ile 60 70cc cikardi,oglum ilk 3 ay 1.5 kilonun ustunde aldi. Her meme sagima uygun değildir,
talhasmomy Yarım saat iki göğsümü de sağsam toplamda 50 ccyi geçemiyorum bebeğim bir aylık doğduğundan beri durum böyle. Lansinoh pompa kullanıyorum.
Umutalim Şuan süt sağıyorum bebeğim 3 buçuk aylık sağ memeden 10cc soldan 70cc çıktı naptıysam sağ artmıyorr emmiyor mamada veriyorum doymuyor çünkü
Nazduruuu Umutalim bende mama veriyorum asla doymuyor ve sütüm az gerçekten ikisinden 40 çıkıyor benim 2 saatte bir sağarsam :( bebeğim 40 günlük
Mommy_bee Bende memlekete geldim bazen sagmadim bazen de emzirmedim duzenim bozuldu. Soldan daha az çıkıyor sağdan daha cok çıkıyor. Düzenli sağmak gerekiyor bence. Ozellikle emzirmek gerekiyor. Benimde ilk baslarda hep 30 çıkıyordu sonra 60 oldu simdi 2 aylık 15dk 90cc yakın çıkıyor. Fazla çıksın xiye fazla sağmayin sakın en fazla 20dk
xnurcanx Buket45 evet benim göğüslerim cok sert olurdu sütten sagmayinca üstüme akardı zaten, smdi keske o zamanlar sagip biriktirdeydim diyorum. Şimdi asla oyle degil 😞
talhasmomy Buket45 ben de içiyorum süt yapıcı ilaç bile kullanıyorum doktorum verdi ama yok çıkmıyor moral bozmadan uğraşmaya devam
Buket45 xnurcanx gerçekten şok oldum.keşke benimde öyle olsa nası güzel ya..bişi yaptın mı bol süt olsun diye
xnurcanx Buket45 yok dogumdan 3-4 gun sonra oyle oldu normal beslendim sadece aşırı su iciyordum ama sut olsun diye degil icim yaniyordu cunku bebeğimi emzirdikce yaklasik 3 ay oyle oldu sonra terbiye oldu göğüslerim. Birde bebegim cok emmek istiyordu belki onunda etkisi vardir surekli memedeydi.
Buket45 Umutalim emmeme sebebi ne ki? Ama süt var sonuçta.ağlayınca sakinleştirmek için ne yapıyorsunuz?
Buket45 bikerem sütün yağlı olması da önemli sanırım değil mi? Benim bebiş doğum kilosuna erişemedi daha dr da mamayı arttırmak istedi.19 günlük daha 60 cc ver diyor bana???!! 🤔
Buket45 xnurcanx sürekli memede olması bebek için iyi ama anneyi bağlıyot.tuvalate bile gitmek sıkıntı oluyor
Tugceonrdml_ Buket45 pompa yerine elle sağım yaparsanız sütünüzü arttırabilirsiniz … 4 aylık maşallah suphanallah 50 dakikada 200 cc hep uyudukça sağıyorum hergün düzenli elle sağım yapıyorum yada şişe yöntemi kullanıyorum makina da sadace gece da manuel kullanıyorum hiç elektirikli kullanmadım . Doğum yaptıgımdan beri sagım yapıyorum sütlerimde dolapta çok şükür acil durumlar için