Merhaba anneler. Kızım 22 aylık. 20 aylıkken memeden kestim ve o zamana kadar herhangi bir koku yoktu. Memeden kestikten sonra uyku öncesi biberonla süt verdim, uyandığında ağır bir ağız kokusu oluyordu. Biberonla süt vermeyi bıraktım ama ağız kokusu geçmedi. Bu durumu herkes yaşıyor mu bilmiyorum ama ufacık bebeğin ağız kokusunun olması normal gelmiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.