Kızlar 1 saat önce 4 gibi yanımda emiyodu bir an dalmışım sesiyle uyandım ki yerde ağlıyor 1 yaşında nasıl düştü anlamadım çok kötüyüm eşimde görevde evde tekim bu saatte hastaneye gidemem daha önce iki kez daha düştü yataktan hastaneye gittik o zaman röntgen çektiler bişey çıkmamıştı şu an gidemiyorum da uykusunda düştüğü için hala çok uykusu var ancak 1 saat oyalayabildim uyudu şu an ama ben çok kötüyüm nasıl anneyim ben kendime çok kızıyorum çok yorgundum dalmışım bişey olmaz demi çok korkuyorum 😔😔