@Eymenim2324 Canım aynısını yaşamış birisi olarak sana gidişatı anlatayım. Topuk kanı biyotin eksikliği, tiroid ve fenil(tam adını bilmiyorum) için alınıyor. Tek nedeni de erken teşhis. Çünkü bunların basit çözümleri var erken teşhiste. Şimdi kendi yaşadığımı anlatayım. Bize de bebekte biyotin eksikliği çıktı dediler. Ben de internetten okuyup çok ağladım ama alakası bile yokmuş. Sonuçlar çıkınca toplum sağlığından aradılar durumu anlatıp sağlık ocağı sonucuyla araştırma hastanesine yönlendirdiler. Toplum sağlığından arayan hemşire özellikle internete bakma dedi zaten. Araştırma hastanesine gittik ve öğrendik ki tek yapmamız gereken bir hap içirmekmiş. Tiroid için de aynısıymış. Doktor korkulacak şeyler değil bunlar. Sadece bir hap içecek ileride sorun yaşamasın diye dedi. Orada da kan aldılar ve bu eksikliğin genetik mi olup olmadığına baktılar. Daha sonucumuz çıkmadı. Ama ilacı şimdiden kullanıyoruz. Eğer çıkarsa devam edecez ve kontrollere gidecez sadece, bebeğe bir zararı yok. Çıkmazsa da ilacı bırakacaz. Orada bebeğinde fenil eksikliği olan bir aileyle de karşılaştık. Onun da tek farkı yine ilaç içiyor bir tek onda yediklerine de dikkat etmek zorunda kalıyormuş. Kusura bakma çok uzun yazdım ama ben de aynılarını yaşayıp çok ağladığım için sana gidişatı anlatmak istedim. Umarım işine yarar bilgiler.