Anneler merhaba 1 hafta 3 günden beri hastayım ama körkütük ateş ağrı bademcik şişmesi yutkunamama öksürük herşey var emziriyorum diye birşey kullanamadım geçen gün artık duramadım dedim ki ölcem ateşim düşmek biliyor parol içiyorum öyle düşüyor etkisi geçince tekrar yükseliyor acile gittim Korona testi yapıldı Negatif çıktı bugün yine duramadım acile gittim emzirdiğin için birşey yapamam dedi parol serum taktı biraz iyi geldi ama şuan yine ateşlendim başına gelen var mı bebeğimle dahi ilgilenemiyorum emzirmek istemiyorum onada geçer diye ne yapmam lazım nasıl geçer bu hastalık çıldırcam