Gamzeli28 valla geçti şuan,sabahları bezi dolu oluyor.eskiden sabahları da boş alıyordum bezini.Gündüzleri de eski oranla arttı çişi.suya her zaman alışır,bu kadar çok takılma bence.özellikle 9 aydan önce su içmesi çok acil birşey değil,hatta 9.aya kadar suyla tanışmasada olr.ama 9.aydan sora dahil etmeye başlanabilir.tadım ayında da çorba içircem diye uğraşma,daha çok pütürlü gıdalar ağırlıklı olsun.çünkü ilerde çorbayı her türlü içiyor,ama pütürlü gıdalarla şimdiden çok karşılaşması,ilerde yemesini ve çiğnemesini daha da kolaylaştırır.