Sessiz_Senfoni Bayanlar bebeğim 2 aylık. Emzirmek için kucağıma aldığımda göğsüme dokunduğu anda dudakları kıyameti koparıyor. Ne yapabilirm beni emmiyor. Yüzünde bir tiksinme ifadesi oluşuyo. Artık dayanamıyorum bu duruma
Zlyh_1616 Sessiz_Senfoni bizde 2 ay 17 günlüguz aynı durumu yasıyorum mecbur ac kalmasın die mama veriyom bazen tutuyor oda uykulu halde ben zorluyorum eşim kızıyor isterse emer vs diyor ama iste üzülüyorum
Cigdemsenol Sessiz_Senfoni Merhabalar. Sutunuzun tadına bakmanızı tavsiye ederim. Kizim da öyleydi. Çığlık kıyamet. Sagip biberona koyunca da içmeyince sütümü tattım tuzluydu. Bildiğiniz tuzlu.
Aras-ve-annesi Sessiz_Senfoni meme reddi çoğu bebekte yaşanıyor maalesef zorlamayın bebeğinizi uykuluyken yada uykuya daldıktan sonra vermeyi deneyin geçicidir umarım. Aç kapmasın diye mamayla destek verin👍 Umarım bir an önce geçer bu durum canınızı sıkmayın sakin olun bebeğiniz stresinizi hissediyor 😊
Mervederen Agzında pamukçuk olabilir mi benim bebegimde hiç emmek istemiyordu agzındaki ğamukçuk yüzünden
Sessiz_Senfoni Biberona koyduğum zaman sütü içiyo. Tadına da baktım tadı kötü değil. Biberonda sıkıntımız yok sıkıntımız meme ucunda. Daha dudağına değer değmez basıyo yygarayı.
Zlyh_1616 Sessiz_Senfoni biberona alıştığı incidri bende sarılık olmasın die verdim şuan beni emmiyor
Sessiz_Senfoni Eskiler hiç meme reddinden bahsetmiyor ne annem ne teyzem ne de diğer büyükler. Yeni nesilde mi oluyor bu acaba ben anlayamadım.
Hurims Sessiz_Senfoni bizim eskiler nazar derler birde gelincik olmuş derler onun duası var ama ben bilmiyorum canım . Çocuğu sabah akşam okuyun başkasının yanında emzirmeyin göz değmiş
Cigdemsenol Birbebekkkbircicek Benim bebegim biraz problemli dünyaya geldi çok uzun süre kuvoz yatti orada biberonla beslemeye aliskindi. Sagip goturuyordum ama hiç öyle aman aman bi sutum gelmedi zaten stresten de olabilir bilemiyorum. Eve geldikten sonra uzunca bi sure etmeyi reddetti. Sonra bi ara tutar gibi oldu emmek istiyordu ama sutum azdı zaten olduğu kadarını vermeye çalışıyordum iste etmeyince sagmaya çalışıyordum. Sonra iste hepten tuzluya döndü bi daha da düzelmedi. Sonra sutum kesildi zaten.
Sessiz_Senfoni Mert12omer göğüs ucum değer değmez tiksinerek geri çekiliyo ve ağlamaya başlıyo. Acaba etkisi olur mu o silikon ucun?
Mert12omer Sessiz_Senfoni ben çok şey denedim şırıngayla bile verdim süt öyle zorladım ki oturup eğilip vermekten dikişlerim attı yani en sonunda silikon ucu aldım ve o gün tutmaya başladı inşallah sizede faydası olur
BigeUmay2020 Sessiz_Senfoni meme reddi olabilir biz 3 aylıkken yaşadık Memeye ağzı deyince emmiyor istemiyor ağlıyordu emzirme saati gelince nefret ediyordum asla biberon başlamayın bu süreç geçici 4 . Ay bitince memeyle aşk yaşıyorlar biz 8 ay 20 günlük olduk sadece sabır
Zlm Sessiz_Senfoni benimkide o zamanlar emmeyi bıraktı bir ay oldu sağıp veriyorum arada teklif ediyorum ama uykusunda bile anliyo sıpa 😄
cydcvk Sessiz_Senfoni az önce bi bayan da yazdı aynısını. Sizde meme reddi yaşıyorsunuz aynısını yaşadım bende. Acilen biberon yada emzik kullanıyorsanız bırakmalısınız hemde çaat diye aniden bırakmalısın demişti doktor
Sessiz_Senfoni Valla dayanamadım şırıngayla besliyoduk kaç gündür değişiklik olmayınca biberona geri döndüm.
ikiogulannesiii Sessiz_Senfoni memenin ucuna biraz recel sür oyle dene bide ağzı o tadı alcaktir emer inşallah