Merhaba Anneler😉
9 aylık bebeğimde süt ürünleri diyetini kanda ve deride pozitif çıkmasına ragmen açacağımızı söyledi alerji doktorumuz biz açma işini çocuk doktorumuzla yapıyoruz. Oğluma fırınlanmış kek yedirdim 4 gün boyunca ve sevmedi zorla yedirdim bu sürede oğlum sürekli yüzünü kasıyor geniz akıntısı olduğunu dusunuyorum hırıltı var ve sürekli hapsiriyor.
Sizlerin bebeği bu süreçte nasıl tepkiler verdi yazabilir misiniz?
🌼🌼🌼🌼🌼