Serenay canım biz de aynı durumdayız ve 3.5 aylığız. Ben de endişeleniyordum ki post unu gördüm. Ateşimiz 35 dolaylarında, yanakları soğuk bebeğimin. Arada bir öksürüyor ama ağladığı için mi bilmiyorum. Dün hiç kaka yapmadık ama bugün 4-5 kere kaka yaptık ve ikisi yeşildi. Bir de sabah güne 1 kere fışkırtmalı kusarak başladık. Aslında morali gündüz iyiydi, geceye doğru huzursuzlanmaya başladı gibi. Hasta mı oluyor Allah korusun yoksa havalar sıcak olduğu için ter suratında mı soğuyor acaba🙄