Merhaba deneyimli anneler, kızım bir aylık, ilk günler bu kadar agrım yoktu fakat çenesi ve emme refleksi geliştikçe emzirme acılı bir hal almaya başladı:(Meme başımda çatlak yok ama memeyi ilk alışı o kadar acılı oluyor ki nasıl en az 6 ay devam edeceğim bilmiyorum:( Emzşrme sonrası lansinoh sürüyorum. AranıZda bunu yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz?Teaekkürler