Senadmr01 Kızlarrr merhaba 2 ay 12 günlüm bebeğim var uslu bir bebiş maşallah arabayla 6 saatlik yol yapabilir miyiz acaba yolculuk yapanlar var mı minikleriyle
Sutmuhendisi Senadmr01 6 aylık bile yapabilirsin bi maşallah yazayım da sonra bi süt mühendisi vardı nazarına geldi uyumuyor ağlıyor deme 🙉 😅
Sutmuhendisi Senadmr01 mesela ben ekmek almaya gideceğim asla bebek arabasında durmaz kucakta taşıyamıyorum esnafa bırakıp ekmeği alıp bebeği alıp eve çıkıyorum 😂
oyaacool Senadmr01 yani 6 saatlik yolda uslu durup durmaması değil de o kadar uzun yolda nasıl şartlarda seyahat edecek olması daha önemli. Çok küçük bebeğinizin o süre zarfında pusette kalması sağlığı açısından pek iyi değil çünkü.
KevserKaan Senadmr01 😂 aklıma bundan 3.5ay öncesi geldi henüz. 45 günlüktü Sivas’a gittik arabamızla. Normalde 8 9 saat süren yol kısıtlama yüzünden 16saat sürmüştü 🥰 ama hamd olsun rahat gittik benimde kızım usluydu hala öyle elhamdülillah 💕 hayırlı gidin kazasız belasız 🤲🏻
Blks_bb Senadmr01 ben 40 günlükken İstanbul’dan Bursa’ya ailemin yanına geçtim giderken sıkıntı yoktu ama dönüşte mahvoldum sıcakta bunaldi çocuk klimayı da acmadik çok benim ki biraz fena canım ama eğer uslu bir bebekse arkada ara ara emzire emzire gidersiniz ,😃😃
Feris-04 Bizde 2 aylıkken doğubayazıttan Denizli’ye gittik. İlk 7 saat uyumadı, durmadı. Artık yorulunca uyudu. Tam 18 saat sürdü. Biraz zorladı ama sonra alıştık git gel yapınca.
adanur Senadmr01 Şuan benim kızım da 2 ay 12 günlük 😊 Eylül 20 de tatile gidicez normalde 15 saat yol naparız bilemem🤣
Senadmr01 adanur biz şuan yoldayız bebişin usluysa canım arabayı da seviyorsa hiç korkma şuan 2 saatimiz kaldı bi sorun yok çok şükür🥰
Blks_bb Senadmr01 benim arkadaşımın 2 aylık bebisleri var öyle bir gezip her yere gidiyorlar ki adete çocuk yokmuş gibi ah ah bende neerdeeee😃
Kubraa-e Senadmr01 bebeğimin 3. Ayında Almanya’dan Gaziantep’e kadar arabayla gittik 😅 elbette rahat bir yolculuk beklemeyin arabayı seven bir bebekse muhtemelen yolun çoğunda uyur fakat uyanık olacağı ve çok sıkılacağı ağlayacağı zamanlar da olacaktır sabırla sakinlikle durumu yönetmeye çalışın 6 saatlik yolu vereceğiniz molalar ile uzatabilirsiniz bebeğiniz biraz hava alsın sakinlesin siz biraz hava alın vs uyanık olduğu süre zarfında oyuncaklarıyla oyalamaya çalışın dikkati dağılsın 🤗 yanınıza bolca kıyafet bez ıslak mendil ağız silme mendili almayı unutmayın uslu bir bebekse çok zorlanacağınızı zannetmiyorum şimdiden iyi yolculuklar ❤️
Senadmr01 Kubraa-e çok teşekkür ederim canım benim güzel yorumun için çok mutlu oldum♥️ Şuan yoldayız çok şükür bir sıkıntı yok🥰
Narebebek Senadmr01 Uslu bi bebekse yapın ama kucakta gezmeyi seviyorsa tavsiye etmem birde yol kısaymış yattığı zamanda gece çıkın çok rahat edersiniz 😊