Deletedmom221 canim sebebi kesinlikle gaz. Benimde bebegim ayni sekildeydi. 4 aylik olcaz yeni yeni uyuyor. 😊 çok zor uykusuzluk, yorgunluk ama şöyle düşün başka bir sağlık problemi yok. Ve gecici bir durum 😊 Birde gözetim altindayken yuz ustu yatirabilirsin daha cok uyur o sekilde