Anneler bir önceki yazımda bebeğimin sarılık nedeniyle yoğun bakımda kaldığından bahsetmiştim. Çok şükür bugün taburcu olduk 🙏🏻 Bebek hemsiresi sarılığın tekrarlamaması için bebek uyusada bir şekilde uyandırıp 2 saatte bir emzirmemi söyledi ama sorun ki şu ben bebeğimi 2 saatte bir uykusundan uyandıramıyorum kendisi uyanmassa benim uyandırmamla asla olmuyor🤷🏼♀️ Ne yapmamı önerirsiniz? Çok küçük henüz daha 1 haftalık kızım💗🌸