Deleltedmom_69 El mi ayak mı? 2 buçuk aylıl oğlumun el tırnaklarını derin kestiğim için ( ellerin oval kesilmesi gerektiğini bilmiyordum oğlumun tırnakları küt ) biz de de batma oldu ancak doktora götürdüğümde enfekte olmamış, çok küçük antibiyotik vermiyorum krem yazacağım dedi. Bir süre uzamasını bekledim ve kesmedim. Şu an iyiye gidiyor bir kaç tırnağında şişlik ve kızarıklık kaldı o kadar. Bir de ayaktaysa ılık sabunlu suda 15 20 dakika bekletip antibiyotik krem deneyebilirsiniz ( biz elde olunca yapamadık ) doktor tavsiyesiyle. Geçmiş olsun.