Merhaba,
2 gündür cocugum agriyo diyip diyip diz kapağının altını gösteriyor yatirmadan önce. Ben uykudan kaçmak için yapiyo zannettim basta simdi de uykudan uyanıp agladi aciyo diyip de yo e ayni yeri gösterip.. masaj yapınca rahatladi uyudu bende netten baktım büyüme ağrısı olabilir dedi de daha 2yasinda cocugum 3 4 yasta baslio dio o yuzden sormak istedim sizin çocuklarda da olduğu böyle ağrılar ve olduysa neler yaptınız?