Tugbadeniz1 1 buçuk ay oldu doğum yapalı gobek deliğimin altı ve üstünde şişlik var sert bu nedir başına gelen varmi
Ayse_oyku Tugbadeniz1 benimde 52 gün oldu ama dediğin gibi bi şişlik yok 40 ından sonra kontrole gitmediysen bi baktır derim