Malum bebişlerimiz pandemide doğdu veya 1 yaşı o zamanlara denk geldi. Biz kasımda doğduk ve tam 1 yaşında fena derecede vakalar artmıştı yapmayı düşündüm sonra vazgeçtim sağlıktan önemli değildi. Yapanları görünce özemmedim değil biz aramızda pasta kesip fotoğraf çektirdik ama isterdim dayısı amcası vs gelsin yanında olsun.
Eşim 2 yaşta güzel bişey yapalım içimizde kalmasın diyor bende dur bakalım düşünelim duruma bakalım gibi geçiştiriyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz bu sene yapacak mısınız doğum günü miniklere?