Lizbon odası yok kızımın canım evimiz 1+1 kendi evimiz olduğu için şuan çıkmayı da düşünmüyoruz çünkü çocuk odası eksiğimiz var sadece evim büyük ama planı saçma o yüzden bir artı bir bu sebeple direk tuvalete alıştırmam lazım açıkçası tek seferde kurtulmak istiyorum öyle kademe kademe sabrım yok benim sınırlı bir yapım var ve zaten başlamaya da korkuyorum ama mecburum da artık çünkü fark ediyorum kızım bezi uzun süre altinca kalınca çıkartıyor ya da bazen bezini tutup ayy diyor altına yapmış gibi falan ne bilim kaldım öyle ortada çevreme sorsam hepsi ayrı bir kafa anneme sorsam hatırlamaz kaynana desen bi buçuk yaşında kesmiş ben geç bile kalmışım offf kusura bakma biraz dert yandım gibi oldu ama öyle bı içimden geldi aslında bu yoktu 😘😂