Benim oğlum bilindik gaz sancısı olduğu için gaz damlasi veriyor um ama eşim bu durumu abartiyor bence günde 6 .7 kez birde şurup ver diyor ya kafasına gore veriyor çocuk huzursuz iyice Dr bir damla önerdi valla hi korkuyorum hem verdiğim nurse harys nedir o bitkiselmis diyor yine de yan etkisi vardır ya degilmi anlatamıyorum.sizce nasıl olmalı haksizmiyim.en korktugum şey birilerin çevrede hani Dr tavsiyesiyle dersin anlarım yani cidden bu çocuk konusunda biz böyle yapiyorduk siz böyle buyudunuz hep kafalarına göre ben bilimden yanayım mesala balın bebeklere zararı çok duyunca dehşete kapıldım ya birde emzige sur ver Allah’ım dedim Dr hemşire sadece anne sütü deniyorlar m