Kızlar iltihaplı romatizmam var. Doğum yapalı 4 ay oldu. Bebeğim sadece anne sütü alıyor. Ağrılarım aşırı çoğaldı. Bebeğime bakamıcak duruma geldim. Bacaklarım tutmuyor. Sırtımın ağrısını anlatamam. Tekrar kontrole gidicem ama emzirirken nasıl olur ilaç verirler mi bilemedim. Hamileyken doktorum vermemişti ben bu ağrıları çekmiştim çok şükür hamileyken de çok olmadı. Emzirmeyi bırakmak istemiyorum. Ama bu acıya dayanamıyorum.