biravucmutluluk gelişimi normal her bebek gibi zamanında sırt üstü döndü emekledi veya bir yerlere tırpanma, tutunma bunları herşeyi zamanında yapıyor.. ama malesf bu 1 yıla yakın 4-5 kez bi kolu 6-7 saat boyunca hisetmeyip tekrar kendine geliyordu 3 ay aralıklarla tekralanıyordu bu durum..doktorlar da bir türlü teşhis koyamıyorlardı bu hastalıktan dolayı mı yoksa epilepsi mi diye biraz belirtiler epileısiye yakın olunca ilaç takviyesi kullanıyrz suan sonuçları bekliyorz.. yıprama durumuna gelince piskolojikmen çöküyor insan kolay bir durum degil … söylediğiniz çillenme belirtileri henüz öyle bir durum yaşamadık çok şükür. bakalım bu önümüzdeki aylarda sonuçlar çıkması lazım