Serap5252 Kızlar ek gıda için gerçekten kullanılan ve alınması gerekilen şeyler nelerdir ? 6 ay Haftaya doluyor geçeceğiz beni stres sardı yardım 🤦🏽♀️
Esracim Serap5252 ben içine yiyecek konulan emzik aldım . Onun dışında biberon sülük alırsınız birde mama önlüğü. Zaten ilk ay sadece deneme süreci doyurmak için verilmiyor. Diğer aylar için ona özel kaşık vs alınabilir
Sibellaa Serap5252 cam rende, buharda pişirme aparatı, silikon kaşık, vakumlu tabak, bi de küçük püre yapmak için ezicisiyle kase, yemek önlüğü(çok fazla kirleniyo) şimdilik bunları aldım kullanıyorum hepsini de
Deletedmom115 Serap5252 Kaşık, tabak, silikon önlük, meyve filesi, alıştırma bardağı mama sandalyesi haliyle Saklama kabı bir de buharlı pişirici yada aparatı.
Lala9358 Serap5252 philips avent buharlı pişirici cok pratik ve kullanisli tavsiye ederim 🤗silikon kaşık silikon tabak sebze meyve filesi icine pismis sebze ve meyveleri koyup verebilirsiniz boylece kendi emip tatlarini almis olur 🙂 kollu onlukler var boylece ustu hic batmamis oluyo e bebekte satiliyo tavsiye ederim ☺
Sibellaa Serap5252 çorba kasesi gibi düşünün altında vakumlu aparatla masaya yapışıyor dökülme olmuyor e bebekte var mycey markası ben hepsi buradadan 20 tl ye almıştım
Esracim Serap5252 instegram da bebek için tarhana satan sayfalar buldum birde organik yumurta satan sayfalar. Onun dışında marketten aldığım ürünleri vereceğim
Sibellaa Serap5252 vitma doğal gıdadan aldım. Organik sertifikaları vardı internet sitelerinde hepsi mevcut. 2 günde kargom geldi ürünleri güzel şimdilik memnunum
Deletedmom115 duaelvin Pek öyle değil gibi ucu bardağa benziyor alışması için on hazırlık yani yazarsanız görürsünüz
Sibellaa Ballilokmaayse https://ty.gl/ky6l7cbz758 burda uygun ama ben züccaciyeden 20 liraya almıştım kargo da bedava aslında
Sibellaa Dilekkkkkk https://ty.gl/ky6l7cbz migrosta var ama çok pahalı ben züccaciyeden uyguna aldım.
Ygz Serap5252 mama önlüğü suluk kaşık vakumlu tabak buharda pişirici veya aparatı birde meyve filesi 😊