Merhaba
2 gün önce medicalpark da test verdim negatif çıktı
Bugün tekrar test vermek istedim arkadaşım devreye girdi
Doktor bi tanıdığım var o eve gelsin senden benden benim aileden numune alsın dedi tamam dedi
Adam geldi hepimizden numune aldı 10.30 civarı az önce sonuç geldi herkesin negatif benim
Tekrar numune gönderiniz diyor başına gelen oldu mu ?