Sevgili anneler 18 günlük bebeğim var. Fakat bebeğim de sarılık var doktor sürekli emzir dedi bende her 1.5-2 saatte bir emziriyorum kendi de uyanıyor uyanıkta kalıyor keyfi yerinde maşallah Işık açık uyuyorum ışık alsın diye emzirmeden önce sütümü kontrol ediyorum var mı diye emdikten sonra da kontrol ediyorum bi türlü geçmedi sarılık değeri 15 ti geçen hafta eğer 20 olsaydı doktor yatış yapıcaktı boş bol emzirmeme rağmen geçmedi bi türlü sizlerin önerisi var mı acaba ? Sütüm kesilcek diye korkuyorum düşünmekten