Merhaba arkadaşlar. Bugün rota aşısı ve nimenrix aşısı oldu 3 aylık bebeğim ve sonucunda ilk kakası şuan yeşildi. İlk defa yeşil oldu. Rotanın yan etkisi falan mı bu daha önce yaşayan var mı? Internet te alerjiyi tetiklemiştir gibi yazılar gördüm, bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim 🙏