Dincer-Efe1 Prensesannesi38 2 buçuk ay oldu doğum yapalı 40 ım çıkmadan 38. Günde adet oldum dahada olmadım 🙂
Sutmuhendisi asyakusunannesii Dincer-Efe1 nasıl bu kadar çabuk oldunuz lan ben 8 buçuk aylıkken oldum 😂
Mombaby123 9 aylik olduk 2 kez gördüm sadece 2,5 aydrlida adet görmüyorum test de yaptım negatif sanki hiç olmayacakmışım gbi😊