Kızlar eşim Bartın’a göreve gitti sel olduğu için ben hamileyim 28 haftalık bide 23 aylık kıZım var yanlız kalmayalım diye kaynanam kaldı üç gün yanımızda. Kendisi fizik tedaviye gidiyor servisle gidip geliyor sonuçta kalabalık bir ortama giriyor yani neyse bugün boğazlarım çok ağrıyor filan diyip duruyordu yine fiziğe gitti Ordan kendi evine geçecekti bende Kendi annemlere indim aradım akşam çok hastayım yatıyorum dedi aradan iki saat geçti tekrar aradım hastanedeyiz Ateşim çok çıktı covid testi yaptılar serum yedim kan aldılar sonuç çıkacak yarın gideceğim tekrar dedi beni bi ateş aldı ve şuan kızımın ateşi var 37.5 filan çok da halsiz napcam bilmiyorum inşallah pozitif çıkmaz aşısının ikisini de oldu biontech oldu ilk dozunda yan etki yapmıştı hatta hastanelik olmuştu. Valla eğer pozitif çıkarsa çocuğuma üzülüyorum ya. Aşıdan sonra pozitif çıkan oldumu kızlar duydunuz mu hiç