YusufEfeninannes Burda hava cok sicak odanin cami da kapali tek citcitli kisa kol atlet ve bez uyusa usur mu? Gohsu sirto sicak
Sarikuzumalp YusufEfeninannes üşümez merak etmeyin benim evimde sıcak tek zıbınla yatıyor epeydir gün içinde de hep tek zıbın.
Melin16 YusufEfeninannes 29günlük olduk ilk hafta geçtikten sonra hep sadece zıbınla yatırıyorum aşırı sıcak zaten ve camda açık hafif serin olursa Müslin örtüyorum bacaklarına okadar.
Kgs2110 Üşümez merak etmeyin bizim sabaha kadar klima açık askılı çıtçıtlı badi ile uyuyor üzerini ince bir battaniye ile örtüyorum. Ensesini ve göğüslerini kontrol edersiniz soğuksa üşüyor demektir 🌸 huzurla uyusuuun
ebrugorgel Üşümez canım şu an odada vantilatör çalışıyor gece boyu sadece zıbın ve bez oda sıcaklığı 29-30 direk rüzgara kalmadığı sürece üşümez bir de ensesini kontrol edin sıcaksa sorun yok