Cns_28 Hoşbuldum teşekkür ederim 🌸 Siz düşüncenizi belirttiniz bende sizin düşüncenize yanıt olarak kendi düşüncemi belirttim. Sonuçta monolog değil diyalog yapıyoruz 🙋🏻♀️ Yani ben burası forum diye biliyordum en son, farklı bir amaç ne olabilir ki. Hmmm düşünmek gerek 🤷♀️İyi akşamlar diliyorum 💃🏻