omseyma valla benim kızımda ağlıyordu alamam kucağıma polis amcalar kızar, kemer takılı gelemiyorum bak falan diyorum şimdi inicez diyip kandırıyorum hep öle öle alıştı 😅😅😅şimdi hiç sıkıntı yok arada camını açıyoruz arada yiyecek veriyorum. Ama kesin kararlı ol ağladığında alırsan hep ağlar al diye