Kızlar öncelikle merhaba oglum 29aylik bir bucuk yaşına kadar o kadar sakin ve uyumlu bir bebek ti hatta niye bu kadar sakin tepkisiz diye cocuk psikoloğu a götürdüm ama şimdi içinde resmen canavar çıktı diyebilirim 😊 ne otur dinliyor ne kalk dur durak yok tirmanamadigi bit yer yok arkadaşlarıyla oyuncak paylaşmıyor herseyi ağlayarak yaptırmaya çalışıyor herkes ona baksın onu gezdirin onla ilgilensin istiyor be. Elimden geldiğince yetmeye çalışıyorum hergun parka çıkarıyorum onun sevdiği oyunları oynuyoruz istediği şeyleri yiyoruz anneanne babaanne yakın onlar ağzının içine bakıyorlar resmen bişey istesede yapsak diye onlarda ilgili acaba ilgidebmi bu kadar şımarık oldu yada iki yaş sendromunu nugun komşuyu kahveye çağırdım bir fincan kagh e içene kadar abartısız 10kdre kalkıp müdahale etmişimdir vurma yapma zıplama in ordan gibi böyle yapınca bende kendimi kötü hissediyorum acaba yetemiyormuyum ondan mi böyle diye sizin çocuklarınız nasıl ben etrafımda oğlum gibi bir çocuk daha tanımadım şikayet değil çok şükür bu günümüze Allah yokluklarini gostermesin