herkese hayırlı geceler.2 saatir karnıma çok kötümü ağrı girdi.Sırtımı ateş bastı resmen yanıyor.Apandisim de acıyor.Boğazımda zehir gibi bi tat var.Midem de bulanıyor.Gece gece doktora gıtmek istemedim kızım uyuyor burakacak kımse yok onu kaldırmak istemedım.Önemli birşey varmıdırki aranızda bu durumu yalıyan varmı?Covid gecirdigim zamanda boyle olmuştum yine mi oldum acaba🤦♀️