Drykrm Hanımlar merhaba, bebeği geç diş çıkaranlar, kaç aylıkta başladı? 8 ayı geçti bebeğim hiç belirti dahi yok 🙃 doktor normal diyor. Annemin dediğine göre benimde öyle gecikmiş. Aynı durumda olanlar varsa detay yazarlarsa sevinirim.
Elifinannesiiii Drykrm 11 aylık kızım var yeni diş çıkarttı doktorumuz da geç çıkan diş daha sağlıklı olur demişti 9 aylıkken sorduğumda bende panik yapıyodum
-ZeynepAlya- Drykrm 9.ayını doldurdu hemen ilk dişimiz geldi canım sadece 1 gece huzursuzdu o kadar ateşi falan da olmadı öyle.. Ama şuan yan kesici dişleri çıkarıyoruz durumlar inanılmaz feciii 🥴 hem ateşi var hem çok huzursuz iyice meme bağımlısı oldu 🥴 şuan 11 aylığız 4 dişimiz var 🥰 inşallah sizin bebiş nasıl çıkardığını anlamaz 🤲🏻 İnci gibi dişleri olsun 🌸
Drykrm -ZeynepAlya- ay inşAllah sorunsuz geçer 🙏🏻🙏🏻 Bu aralar herşeyi o kadar düzenli o kadar keyifli ki bozulacak diye korkuyorum bi yandan da hemen çıksın istiyorum 😁
PrensesZeynep Drykrm 9 aylık olduk 1 tane dişimiz var bende kızımın dişi çikmıyo diye üzülüyodum hiç anlamadan çıktı bizimki 😂
Seymanur9 Drykrm kızım 14 aylık suan 12 dişi var . Ama mesela daha yürüyemiyor bende onu takıyorum kafaya . Ama aslında takmamak lazım her bebek farklı 🤷🏼♀️🙏🏻🥰 eninde sonunda diş çıkacak eninde sonunda yürüyecekler 🥰