Kızlar 8 aylık oğlum var
4ayda bi başladı huysuzluk yapışıklık hala devam ediyor. Gece yarım saatte bir uyanıyor memeye yapışık yatağına koyduğum an çığlık kıyamet kopuyor🤦🏻♀️ Birlikte yatıyorduk artık sürekli yanına git gel yorduğu için ondan mı bana bu kadar yapıştı🥺 tuvalte gidemiyorum ben odadan çıktığım an kıyameti koparıyor yabancı birini görüncede napacagımı şaşırdım hep huzursuz ağlamaklı beni mahvetti iyice sussun diye yapamdığım kalmıyor videdoan tutun duşa kadar herseyi yapyrm yoğurt veryrm yatmadan feci zorlanyrm bıkmış durumdayım nası başa çıkıyorsunuz psikolojim bozuldu