Aslında sorun değil ama kafam karışıyor .
3 ay 7 günlük bir bebeğim var.
Bebeğim çok şükür huysuz bir bebek değil.bir sıkıntısı olmadığı müddetçe ve ekstra durumlar harici ağlamaz. Koysam kendi kendine oynar . Günlük şarkılar söyleyerek banyosunu yaptırırım . Onunla konuşurum, masajını yaparım vs.
Ama ağlamasa bile hep kucağıma almalı mıyım? Bu konuda çok fikir ayrılıkları var. Birde size danışayım dedim.