Karakuzu Sol bitim kısmında kan olmuş bi damla böyle bişey yaşayan var mı tüm moralim bozuldu.Doktora gidemiyorum bebeğimle ben yalnızız doktora gitmem için 2 saat yol gitmek zorundayım 😭doktoruma da mesaj attım yarın gel bakayım dedi sadece ama gidemem
Esracim Karakuzu canım ben 15 gün olmuştu sezeryan olalı ameliyat bolgesini kontrol ettiğimde kokuyordu ve kanama vardı doktora gittim pişik olmuş dedi. Hematem pişik kremi verdi o kremi sur üzerine gazlı bezi ser dedi kremi sürme aralarında yani sabah öğle akşam ya aralarda pudra dök dedi.
Reyhanbozdemir Karakuzu canım benim sağ sol ve ortada oldu aynısı batikon kullandım her gün şakın kapalı tutma açık dursun kapalı oldukça iyice sulanıyor ve yara oluyor ben 40 gün çektim her gün ağlardım bebeğimi emzirirken biri tutardı bebeği kucağıma çok dikkat et mikrop kaptırma
Kelebeginannesi Karakuzu Canım benimde 15 gün sonra kontrol ettiğinde sıkıntı yok demişti sonra iltihap topladı onu boşalttı dikkat et batikon alıp kullanabilirsin ben sürdüm ondan sonra geçti
Karakuzu Kelebeginannesi öyle sarı akıntı falan da yok ama canım sadece küçük bi nokta gibi yerden kanamış
Reyhanbozdemir Esracim pudra sulandırır canım aynılarını yaşadım pişik için dikiş olmayan heryere sürdüm Hametan şakın kapalı tutma sürekli açık kalsın kurusun batikon sür
Kdkdkdmd Canım bnm de 3aylıkken sag bas tarafında kan olmustu ama halı falan kaldrmstm ondan oldu bılıyorm sonradan kendı gectı korkudan godemedm doktora bnde
Reyhanbozdemir Karakuzu sağlık ocağı varsa sağlık ocağına git açıklık var mı ebe hemşire ile görüş benim hemşirem çok iyiydi onun verdiği ilaç ile geçti dikişlerim
Karakuzu Reyhanbozdemir yarın sağlık ocağına gideyim ebe yardımcı olur inşallah bende korkumdan batikon yapmaya devam ettim ama arada hava aldırayım en iyisi
Reyhanbozdemir Karakuzu kesinlike kapat diyen doktoru dinleme asla ben çok çektim sende çekme her tarafımı pişik yaptı kapata kapata cok zor günler geçirdim o yüzden , her gün temizle ılık su pamuk ille sonra batikon yap canım krem de çok sürme kurusun biraz
Karakuzu Reyhanbozdemir içimi rahatlattın canım bugün sağlık ocağına gitmeye de korktum yani Google de öyle şeyler okudum ki yok tekrar dikiş falan gibi moral kalmamıştı valla
Reyhanbozdemir Karakuzu inanma canım ben çok çektim Hemde tam 40 gün delirdim her gün ağlıyordum doktora gide gele perişan oldum Hemde özel hastane hep boşuna gittim sağlık ocağındaki hemşire sayesinde kurtuldum , elimden geleni yaparım sormak istediğin varsa
Karakuzu Reyhanbozdemir ağrı hissediyo muydun peki ben sadece o kanama olan yerde hissediyorum canım ya