papatyahanem Merhaba güzel anneler. Bebeğim 1 yaşına girdi.beslenmesi konusunda neler veriyorsunuz,neler yapmaya çalışıyorsunuz. Farklı tarifleri benimle de paylaşabilirseniz çok memnun olurum.
TinkyWinky papatyahanem kendimize pişen yemeklerden veriyorum artık nadir bebeğime özel hazırladığım oluyor ☺️
Eysar papatyahanem biz ne yiyorsak oda yiyor kızım etli bamya çok seviyor haftada birgün mutlaka yapıyorum bize yaptığım yemeklere kimyon hariç baharat katmiyorum