2 aylık kızımı bugün aşıya götürdüm sağlık ocağına. Hemşire bıngıldağı kapanmış dedi ve bunun bir problem olduğunu, başının büyümesine dolayısıyla beyninin gelişmesine engel olabileceğini söyledi. 1 hafta önce doktor kontrolü vardı, 2 ay kontrolünde hey şey normaldi acaba hemşire bıngıldağı bulamamış olabilir mi? Çok moralim bozuldu korktuğum için bastıramıyorum çocuğun kafasına bıngıldağı bulayım derken zarar vermek istemiyorum. Tekrar doktora götürsem mi acaba?