Barlasmete MinikEcemmm biz daha 36 günlüğüz bende aldım gaz sancısı uyku problemi için ama kullanamadım elini sürekli yüzünün altına koyup uyuyor o da izi çıkıyor ayağında da durmuyor ne yapacağımı bilemedim daha deneyimleyemedim ne yazık ki 😢
Eymencvk MinikEcemmm 20 gün kullndım kolyesiz cıktı dişkeri ağrısı sızısı olmadı bence cokta bir işe yaramıypr kolye bilemedim öylece duruyor kenarda