42 günlük bebeğim uyanık olduğu zamanlar sürekli ağlıyor bu bir haftadır çok güzel gaz çıkarıyor .ağlarken eskisi gibi ıkınma felanda olmuyor olunca gaz olduğunu anlıyorum zaten . Açta değiş diye düşünüyorum kilo alımı çişli bezi yeterli .Altını 2 -4saatte bir değiştiririm hemen yani böyle bi yatıp etrafı izlemiyor .emzik alıyor sürekli emzik yada emmek istiyor .Normal değil mi ? Diğer aylarda geçecek susup etrafı izleyecek bana tepki verecek mi ?