Fatma97 Sezeryan doğum yaptım iki ay oldu ama dikişlerimin altından başlayıp iki parmak sonra aşağı inen bir his kaybım var normal mi acaba bu ?
Hill97 Fatma97 normal canim ben 10 gunluk kontrole gittigimde sordum normal dedi doktorum 4 ay oldu hala oyle
Melis2021 Doktoruma sormuştum ben ne zaman geçer diye 6. aydan sonra yavaş yavaş azalır demişti benimkide azaldı demişti
Fatma97 Çok teşekkür ederim arkadaşlar içimi rahatlattığınız için çünkü sadece bende olduğunu ameliyat sırasında sorun mu oldu diye düşünüyordum ☺️